خدمات شماره مجازی ارزان سل

ساخت وبلاگ

آیا شما از طرفداران تلگرام هستید و نمی توانید زندگی خود را بدون بررسی به روزرسانی در کانال های مورد علاقه خود تصور کنید؟ اگر از تلگرام استفاده می کنید  ، ممکن است روزی بخواهید حساب کاربری دوم تلگرام را راه اندازی کنید. متأسفانه ، با استفاده از شماره تلفن یکسان نمی توانید چندین حساب تلگرام ایجاد کنید. ولی! اگر خدمات شماره مجازی ارزان سل را داشته باشید نکاتی در مورد نحوه تکمیل ورود به سیستم تلگرام بدون شماره تلفن وجود دارد. یکی از آنها استفاده از برنامه های VoIP همراه با داده تلفن همراه یا خدمات بی سیم شما است . 

 

آیا می توانید از تلگرام بدون شماره تلفن استفاده کنید؟

تلگرام از شما می خواهد هر بار که می خواهید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید شماره تلفن را وارد کنید. برای تأیید مالک بودن واقعی خود ، یک کد تأیید به این شماره تلفن ارسال می کنید. به هیچ وجه نمی توانید بدون وارد کردن کد تأیید ادامه دهید . با این حال ، یک ترفند ساده وجود دارد که می توانید با استفاده از آن بیش از 1 حساب تلگرام در تلفن خود ثبت نام کنید. این کار را می توان با استفاده از شماره تلفن مجازی انجام داد. 

اگر شما یکی از کسانی هستید که بخواهید برای امنیت یا هر دلیل دیگری با استفاده از شماره تلفن مجازی در تلگرام ثبت نام کنید ، پس به جای درست آمده اید. در اینجا می توانید چندین برنامه VoIP رایگان پیدا کنید که یک شماره تلفن واقعی ایالات متحده با هدف دریافت پیام های پیامکی و تماس های دریافتی برای تأیید کامل در تلگرام در اختیار شما قرار می دهند.

 

نحوه ساختن حساب دوم تلگرام

در صورت نیاز به ثبت نام در حساب دوم تلگرام ، باید شماره تلفن دوم را داشته باشید. شرکت های تلفنی حاضر نیستند دو شماره تلفن به یک نفر ارائه دهند ، بنابراین هنگام جستجوی راه هایی برای راه اندازی چندین حساب تلگرام ، فرد باید خلاقیت بیشتری داشته باشد. 

حتی اگر در خارج از ایالات متحده آمریکا یا کانادا زندگی می کنید و نیاز به ثبت نام در خدماتی دارید که به شماره تلفن آمریکایی یا کانادایی نیاز دارد ، سرویس هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند یک شماره تلفن واقعی برای تأیید کامل دریافت کنید. افرادی که در ایالات متحده آمریکا و کانادا زندگی می کنند به طور بالقوه می توانند از شماره تلفن دوم برای جدا نگه داشتن حساب های شخصی و تجاری خود بهره مند شوند. 

سریعترین راه برای راه اندازی حساب استفاده از سرویس Temp Number برای دریافت پیام کوتاه به صورت آنلاین است . به شما امکان می دهد از شماره های استفاده شده در سرویس های محبوب برای اتصال به اینترنت خصوصی به طور موثر چرخه استفاده کنید و از آنها استفاده کنید. همه شماره تلفن های ارائه شده توسط این سرویس از سیم کارت های واقعی تهیه می شوند. این شماره تلفن های مجازی / VoIP نیست. به همین دلیل این سرویس تضمین می کند که می توانید تقریباً هر تأییدیه ای را با کمک آن انجام دهید ، از جمله تأیید حساب دوم تلگرام.

 

ممکن است شماره تلفن محلی یا  سیم کارت کارت فقط داده خود را  در شیار دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنید و شماره تلفن دوم را از  TextNow یا برنامه های جایگزین دریافت کنید .

TextNow یک برنامه ارسال پیام کوتاه و تماس رایگان است که یک شماره تلفن واقعی آمریکایی یا کانادایی در اختیار شما قرار می دهد. نکته منفی برنامه این است که اگر از آن به طور فعال استفاده نکنید ، می توانید تعداد آن را از دست بدهید و دوباره در گردش قرار می گیرد تا شخص دیگری بتواند از آن برای اهداف خود استفاده کند. اگر حداقل دو بار در هفته از شماره تلفن TextNow خود استفاده می کنید ، دیگر مشکلی پیش نمی آید.

خوشبختانه ، با عضویت در نسخه برتر برنامه TextNow یا با عضویت در سرویس بی سیم آنها ، گزینه ای برای دریافت شماره تلفن دائمی وجود دارد  

برای ایجاد حساب دوم تلگرام با شماره تلفن مجازی ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

 

 

     

     

     

     
    خدمات شماره مجازی ارزان سل...
    ما را در سایت خدمات شماره مجازی ارزان سل دنبال می کنید

    برچسب : خدمات شماره مجازی, نویسنده : بوستانی arzancell بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت: 17:17